مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-01سياسي

آذربایجان شرقی میزبان سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی شد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: اگر نتوانیم ایثار، شهادت و مقاومت شهدا در دفاع مقدس و جبهه مقاومت را به صورت مستند به جامعه نشر دهیم، - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: اگر نتوانیم ایثار، شهادت و مقاومت شهدا در دفاع مقدس و جبهه مقاومت را به صورت مستند به جامعه نشر دهیم، دینی بر گردنمان خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عباسقلی زاده در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، بیان کرد: تاکنون دو جشنواره ملی در این زمینه به میزبانی استان تهران برگزار شده است.

امسال نیز میزبانی از این جشنواره به استان ما سپرده شده است.

وی با بیان اینکه 904 اثر در سال 98 به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: 1113 اثر هم در سال جاری به دبیرخانه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت ارسال شده است.

و امیدواریم با همکاری و هم افزایی تمامی مسئولان و فرماندهان لشکری بتوانیم اثری ماندگار را در اجرای این رویداد ملی بر جای بگذاریم.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 31 شهریورماه سال جاری برای پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: اگر نتوانیم ایثار، شهادت و مقاومت شهدا در دفاع مقدس و جبهه مقاومت را به صورت مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی میزبان سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی شد

آذربایجان شرقی میزبان سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی شد