مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-01اقتصادي

نقش بیمه ها در جبران خسارات گمرک اسلام قلعه


عضوهیأت مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی درخصوص حادثه گمرک اسلام قلعه و تعهدات شرکت های بیمه نسبت به این حادثه گفت: بیمه گر مسئولیت، - می بایست خسارات را جبران و نهایتاً از گمرک اسلام قلعه که مسئولیت حفاظت از محمولات و کامیون ها را در محوطه محصور گمرک را بر عهده داشته، خسارت پرداختی را بازیافت نماید.

حمیدرضا دشتی در گفت و گو با ایسنا در خصوص نقش بیمه ها در جبران خسارت حادثه اسلام قلعه و همچنین در تجارت اظهار کرد: یکی از نقش های بیمه، تأمین کننده امنیت مالی برای فعالیت های بازرگانی است که به نوعی سبب افزایش کارایی در حوزه تجارت می شود.

بیمه کمک موثری در توزیع نسبی هزینه ها و افزایش اعتبار بیمه گذار است.

وی افزود: در خصوص آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه افغانستان، تجار و شرکت های حمل با دو پوشش بیمه ای اموال (شامل بیمه باربری و بیمه بدنه کامیون ها) و بیمه مسئولیت (متصدیان حمل و نقل بین المللی کالا از طریق جاده CMR) مواجه هستند.

این مدرس بیمه های حمل ونقل عنوان کرد: بیمه باربری و حمل ونقل کالا (زمینی، دریایی و هوایی) بیمه ای است که به موجب آن بیمه گر در مقابل دریافت حق بیـمه از بیمه گذار، متعهد می شود درصورتی که در جریان حمل کالا از نقطه مبداء به نقطه دیگر یعنی مقصد، در اثر وقوع خطرهای موضوع بیمه ، کالا تلف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بیمه ها در جبران خسارات گمرک اسلام قلعه

نقش بیمه ها در جبران خسارات گمرک اسلام قلعه