مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-01سياسي

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در فهرج/توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان فهرج خبر داد و گفت: این پروژه ها به علاوه تأمین جهیزیه و کمک های مومنانه در این شهرستان به ارزش 2 میلیارد و 273 میلیون تومان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که در سال جاری با یک سری حرکت های جهادی به فرمان مقام معظم رهبری از نیمه شعبان تاکنون کارهای ارزشمندی در استان کرمان به صورت کمک های مومنانه، ساخت، تکمیل و تعمیر خانه های محرومان و مددجویان، آبرسانی شرب عمدتا در حوزه پایدار، اشتغال  خرد، تامین جهیزیه در قالب خوبی دارند.

 معروفی تصریح کرد: یکی از برنامه های ما در این سفر افتتاح پروژه آبرسانی به 50 خانوار است که نزدیک به 2 هزار متر لوله کشی آب شرب با گروه جهادی و خیران انجام شده و برای انجام این طرح نزدیک به  300 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری در شهرستان فهرج  35 خانه محرومان ساخته شده است، گفت: امروز 8 باب خانه محرومان تحویل داده می شود که برای ساخت این خانه ها  نزدیک به  208 میلیون تومان هزینه  شده است و 8 باب خانه دیگر تا قبل از شب عید تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در فهرج/توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در فهرج/توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان