مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-01اقتصادي

وجود 400 پروژه راکد در اردبیل/کارگروه نظارت بزک شورای فنی نباشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 400 پروژه راکد و نیمه تمام عمرانی در استان اردبیل شناسایی شده که با برنامه ریزی دقیق باید تکمیل و راه اندازی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد قلندری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ها به چندین میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که با شرایط تخصیص فعلی نمی توان در کوتاه مدت به تکمیل این پروژه ها امیدوار بود اما ضروری است با اولویت هر سال تعدادی از این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم ممنوعیت شروع پروژه های جدید همچنان برخی از دستگاه های اجرایی اقدام به کلنگ زنی پروژه های جدید می کنند که این موضوع باید کنترل شده تا انباشتی از پروژه های جدید ابتر را شاهد نباشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: منطقی نیست پروژه عمرانی بعد از گذشت هشت سال در این استان هنوز آماده بهره برداری نباشد و جالب اینکه تکلیف تأمین اعتبار برای این پروژه نیز مشخص نبوده در حالی که کارگروه نظارت بهتر است با سرکشی های مستمر ضرورت تکمیل و راه اندازی این پروژه ها را به دستگاه های اجرایی گوشزد کند.

کارگروه نظارت بزک شورای فنی نباشد قلندری بیان کرد: کارگروه نظارت با هماهنگی نظام بودجه ریزی بهتر است به سمتی حرکت کند تا نیاز ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 400 پروژه راکد در اردبیل/کارگروه نظارت بزک شورای فنی نباشد

وجود 400 پروژه راکد در اردبیل/کارگروه نظارت بزک شورای فنی نباشد