مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-01اقتصادي

رزین های پیشرفته مبتنی بر فناوری نانو برای تولید فوم های PET به کار گرفته می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت سابیک (SABIC) روش های تولید رزین با استفاده از فناوری نانو را به منظور تولید کارآمد فوم پلی اتیلن ترفتالات (PET) توسعه داده است؛ - سابیک با کمک فناوری نانو رزین های پیشرفته ای به بازار عرضه کرده که با استفاده از آن می توان فوم های پلی اتیلن ترفتالات با کارایی بالاتر تولید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت سابیک (SABIC) روش های تولید رزین با استفاده از فناوری نانو را به منظور تولید کارآمد فوم پلی اتیلن ترفتالات (PET) توسعه داده است؛ درنتیجه ویژگی های عملکرد بالاتری در محصول نهایی به وجود می آید.

محصول جدید LNP ™ COLORCOMP ™ WQ 117945 این شرکت که توسط سانامیتا آنونسیاسو، مدیر توسعه کسب و کار سابیک، به عنوان ماده ای که می تواند دامنه استفاده از فوم های PET را گسترش دهد توصیف شده است.

فناوری نانو در SABIC LNP ™ COLORCOMP ™ WQ 117945 به کنترل هسته دهی کمک و سلول های یکنواخت تری ایجاد می کند که توزیع اندازه ذرات را در داخل فوم یکنواخت تر می کند.

این بدان معنی است که فوم ها با محتوای رزین کوچکتر، سبک تر خواهند شد.

پلی اتیلن ترفتالات (PET) یکی از پرمصرف ترین پلیمر های ترموپلاستیک است و برای تولید الیاف، بسته بندی و فوم استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزین های پیشرفته مبتنی بر فناوری نانو برای تولید فوم های PET به کار گرفته می شوند

رزین های پیشرفته مبتنی بر فناوری نانو برای تولید فوم های PET به کار گرفته می شوند