مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-01سياسي

رضایی: ایران در بازسازی آذربایجان باید مشارکت فعال داشته باشد


نائب رییس مجلس و رییس گروه پارلمانی ایران و آذربایجان نیز در این همایش با تاکید بر اینکه ایران و آذربایجان یک روح در دو پیکر هستند، افزود: جمهوری اسلامی می تواند نقش مهم و موثری در عمران آذربایجان داشته باشد که باید این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

علی نیکزاد تاکید کرد: جمهوری اسلامی به دلیل برخورداری از اصول ثابت مبتی بر اصول اسلامی، در موضع گیری خود هیچ لکنتی ندارد و به طور شفاف و انقلابی همواره در موضوع های مختلف اعلام موضع کرده است.

رییس گروه پارلمانی ایران و آذربایجان با تاکید بر اینکه قول و عمل ایران در موضع قره باغ همواره مشخص بوده است گفت: جمهوری اسلامی در حمایت از مستضعفان عالم پیشگام بوده و ایران در 42 سال گذشته بزرگترین پناهگاه امن برای برادران و خواهران مسلمان بوده است.

رییس گروه پارلمانی ایران و آذربایجان تاکید کرد: حضور تروریست ها در منطقه سبب خسارت به کشوری خواهد بود که زمینه حضور آنها در منطقه را فراهم کرده است و حضور این تروریست ها در مطنقه مورد قبول ایران نیست.

وی با تاکید بر اینکه قره باغ متعلق به مسلمانان است، گقت: سیاست جمهوری اسلامی، سیاستی مبنتی بر احترام متقابل، بدون دخالت در امور داخلی آنها و بر اساس حسن همجواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: ایران در بازسازی آذربایجان باید مشارکت فعال داشته باشد

رضایی: ایران در بازسازی آذربایجان باید مشارکت فعال داشته باشد