مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-01سياسي

برنامه یک مسجد برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری/ تقدیر از خانواده های 6 نفره


مسجد فائق تهران همزمان با ایام میلاد امیرالمومنین(ع) و روز پدر، فراخوانی داد و از پدران 40 ساله که دارای 4 فرزند یا بیش ترند، تقدیر کرد.

- سیدروح الله حسینی، مسئول رسانه ای مسجد فائق در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال هاست روی فرزندآوری و ازدیاد نسل تاکید دارند، اما متاسفانه این بیانات از سوی مسئولین امر برای تسهیل فرزندآوری مردم نادیده گرفته شده است.

وی افزود: در مسجد فائق برای تشویق مردم به ازدیاد نسل در حد وسع و توان تصمیم گرفتیم سه برنامه ویژه را اجرا کنیم.

ابتدا به زوج های جوانی که برای قرائت خطبه عقد به این مسجد می آمدند، کتاب اخلاق در خانواده و شغل شریف و یک هدیه نقدی ارائه می شد تا با مطالعه آن ها برای هرچه زودتر پدر و مادر شدن ترغیب شوند.

حسینی افزود: هفته ای یک مرتبه نیز در کانال بانوان نمازگزار مسجد، کلیپ های منتخبی در این خصوص بارگذاری می شد تا مشاهده کنند و با برگزاری یک مسابقه از مطالب کلیپ ها نیز آن ها را برای دقت و توجه در این مطالب تشویق و ترغیب می کردیم.

وی گفت: در روز پدر فراخوانی داده شد تا پدران زیر 40 سال که دارای 4 فرزند یا بیش ترند، معرفی شوند که در مجموع از سوی نمازگزاران 12 نفر معرفی شدند و طی مراسمی از 10 نفر آنان که در مسجد حضور پیدا کردند، تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه یک مسجد برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری/ تقدیر از خانواده های 6 نفره

برنامه یک مسجد برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری/ تقدیر از خانواده های 6 نفره