مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-01سياسي

امید بدهید و از تفرقه بپرهیزید


هر فردی که قصد دارد کاندیدای ریاست جمهوری شود در وهله اول باید در بین مردم امید ایجاد کند و از هرگونه عملی که موجب ایجاد یأس و تفرقه بین مردم شود بپرهیزد.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هر فردی که قصد دارد کاندیدای ریاست جمهوری شود در وهله اول باید در بین مردم امید ایجاد کند و از هرگونه عملی که موجب ایجاد یأس و تفرقه بین مردم شود بپرهیزد.

ابوالفضل قربانی در گفت وگو با ایسنا درباره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400، اظهار کرد: هر فردی که قصد دارد کاندیدای ریاست جمهوری شود در وهله اول باید در بین مردم امید ایجاد کند و از هرگونه عملی که موجب یأس و تفرقه در بین مردم شود و کشور را از شور انتخاباتی تهی کند بپرهیزد، چراکه چنین عملی خیانت به مردم است.

مردم باید احساس کنند که آینده کشور روشن است و هیچ نگرانی در این باره نداشته باشند.

وی افزود: حتی اگر یک کاندیدا قصد دارد مواردی را به شکل انتقاد مطرح کند باید این دقت را داشته باشد که مرز انتقاد را با مرز ناسزاگویی متمایز کند و حفظ شأن افراد را مورد توجه قرار دهد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه توجه به ظرفیت های کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: درست است که کشور دچار مشکلاتی است، اما این مشکلات به گونه ای نیست که نتوانیم گرفتاری های موجود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید بدهید و از تفرقه بپرهیزید

امید بدهید و از تفرقه بپرهیزید