مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-01سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به طور جداگانه با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به طور جداگانه با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، نیروی انتظامی را یکی از نهادهای مهم و محوری در سطح جامعه دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی از مرزی ترین نقاط تا مرکز کشور حضور فعال دارد و خدمات بسیار گسترده و متنوعی را به اقشار مختلف مردم جامعه ارائه می دهد، به گونه ای که از حیث گستردگی وظایف با هیچ نهاد نظامی دیگری قابل قیاس نیست.

وی جایگاه و نقش پلیس در تأمین امنیت و ایجاد احساس آرامش در جامعه را بسیار تعیین کننده خواند و اظهار کرد: حضور قدرتمندانه نیروی انتظامی موجب آرامش و احساس امنیت مردم در جامعه است.

وی اعتماد مردم را مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی معرفی و تصریح کرد: پلیس به عنوان مجری برقراری نظم و امنیت اجتماعی پیوسته با مردم در ارتباط و تعامل است، جلب اعتماد مخاطبان با تربیت نیروها اتفاق می افتاد که در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند