مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-01اقتصادي

نقره داغ 15 واحد صنفی متخلف در خرم دره


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم دره گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی ها با 15 واحد صنفی متخلف در این شهرستان برخورد شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم دره گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی ها با 15 واحد صنفی متخلف در این شهرستان برخورد شده است.

هوشنگ خلیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای مردم، اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی سال، طرح تشدید نظارت ها در بازار خرم دره اجرا می شود.

وی با اشاره به سوءاستفاده عده ای از بازار و گران فروشی برخی از کالاها به مردم، تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی تاکنون 15 پرونده صنفی در شهرستان خرم دره تشکیل و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم دره با یادآوری این مطلب که طرح تشدید نظارت بر بازار از 15 بهمن ماه در این شهرستان آغاز شده است، ادامه داد: در قالب اجرای این طرح تاکنون 225 مورد بازرسی از صنوف مختلف فعال در این شهرستان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به بیشترین تخلفات اصناف در خرم دره، تصریح کرد: عمده تخلفات صورت گرفته، نداشتن پروانه کسب، رعایت نکردن شیوه نامه های نظام صنفی، درج نکردن قیمت بر روی کالاها و صادر نکردن صورت حساب اجناس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ 15 واحد صنفی متخلف در خرم دره

نقره داغ 15 واحد صنفی متخلف در خرم دره