مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-01سياسي

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مازندران


شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی به زودی در مازندران تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در راستای ابلاغ بخشنامه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی صادره از آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه، ستاد استانی با حضور تمامی اعضا و به ریاست رییس کل دادگستری استان تشکیل جلسه داد و همچنین  مقرر شد ستادهای شهرستانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی آغاز به کار کنند.

حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران در این جلسه اظهار کرد: با توجه به همزمانی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان در استان و ابلاغ  بخشنامه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان برای هماهنگی و تبیین برنامه ها  در دادگستری استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه براساس این بخشنامه شعبی از دادگاه ها و دادسراها به منظور رسیدگی خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی اختصاص داده شود، افزود: در استان مازندران نیز شعب ویژه با انتخاب قضات مجرب و آشنا به قوانین انتخابات به زودی تشکیل می شود.

   رییس کل دادگستری استان مازندران اضافه کرد: مطابق این بخشنامه باید هر چه سریع تر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مازندران

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مازندران