مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-01بين الملل

گردشگری محور رایزنی مقامات ازبکستان و لتونی


در دیدار مقامات ارشد ازبکستان و لتونی چگونگی افزایش همکاریهای دو جانبه در زمینه گردشگری پس از کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، قدمبای سلطان اف سفیر ازبکستان در ریگا و استریدا تروپاونیسه مدیر اجرایی اتحادیه آژانس ها و اپراتورهای گردشگری لتونی در نشست ویدئویی تبادل گردشگری پس از بهبود وضعیت همه گیری را بررسی کردند.

در این نشست همچنین روسای بزرگ ترین اپراتورهای گردشگری لتونی مانند TEZ TOUR Latvia ، 1Travel و Al Svets که نسبت به پتانسیل گردشگری ازبکستان علاقه بسیاری دارند، شرکت کردند.

سلطان اف گزارش مفصلی در مورد تلاش های تاشکند مبنی بر توسعه گردشگری بر اساس نظریه جدید ازبکستان، سفری ایمن و تضمین شده و اقدامات انجام شده در حمایت از صنعت گردشگری در دوران سخت پاندمی در اختیار طرف لتونی قرار داد.

تروپاونیسه نیز تلاش های ازبکستان مبنی بر حمایت از این صنعت در رفع تهدیدات بی سابقه پاندمی مثبت ارزیابی کرد.

  وی آمادگی خود را برای گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل با همکاران ازبکستانی و برگزاری گفت وگو برای برقراری سفرهای متقابل گردشگران ابراز داشت.

مدیر اجرایی اتحادیه آژانس ها و اپراتورهای گردشگری لتونی همچنین از شرکت های گردشگری ازبکستان برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری Ba


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری محور رایزنی مقامات ازبکستان و لتونی

گردشگری محور رایزنی مقامات ازبکستان و لتونی