مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-01بين الملل

طرح اتهام جدیدی علیه سوچی از سوی دادگاه میانمار


یک وکیل آنگ سان سوچی، رهبر سرنگون شده میانمار اعلام داشت، یک دادگاه این کشور امروز دوشنبه یک روز بعد از تظاهرات معترضان با به چالش کشیدن سرکوب نیروهای امنیتی که دست کم 18 کشته بر جای گذاشت، - یک وکیل آنگ سان سوچی، رهبر سرنگون شده میانمار اعلام داشت، یک دادگاه این کشور امروز دوشنبه یک روز بعد از تظاهرات معترضان با به چالش کشیدن سرکوب نیروهای امنیتی که دست کم 18 کشته بر جای گذاشت، اتهام دیگری را علیه وی مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مین مین سوئه، وکیل آنگ سان سوچی به رویترز گفت، او در ضمن شرکت در جلسه دادرسی دادگاه در شهر نایپیداو، پایتخت میانمار از طریق ویدیو کنفرانس سالم به نظر می رسید اما شاید وزنش کم شده بود و خواستار دیدار با تیم وکلای حقوقی خود شد.

این رهبر حزب لیگ ملی برای دموکراسی از زمانی که دولتش در کودتای اول فوریه ارتش سرنگون و خودش همراه با دیگر رهبران حزب دستگیر شد، تا کنون در انظار عمومی دیده نشده است.

او در ابتدا از بابت بردن غیرقانونی شش بی سیم متهم شناخته شد و بعدا اتهام نقض قوانین مربوط به بلایایی طبیعی با زیرپا گذاشتن پروتکلهای مربوط به کروناویروس هم به اتهاماتش اضافه شد.

مین مین سوئه گفت، امروز همچنین یک اتهام دیگر نیز بر طبق یک بخش از قوانین کیفری مربوط به زمان استعمارگری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اتهام جدیدی علیه سوچی از سوی دادگاه میانمار

طرح اتهام جدیدی علیه سوچی از سوی دادگاه میانمار