مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-01اقتصادي

شک سرمایه گذاران به بیت کوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه بیت کوین در میانه ماه فوریه تا نزدیکی مرز 59هزار دلاری پیش رفت، افزایش نرخ اوراق قرضه در آمریکا و تغییر جهت بازارها، - عملکرد ضعیف بیت کوین در برابر تغییر شرایط در بازار جهانی، در حال حاضر سبب شده است تا سوالات بسیار زیادی درباره کارآیی این رمز ارز برای ذخیره ارزش دارایی ها به وجود بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه بیت کوین در میانه ماه فوریه تا نزدیکی مرز 59هزار دلاری پیش رفت، افزایش نرخ اوراق قرضه در آمریکا و تغییر جهت بازارها، سبب رقم خوردن بدترین هفته بیت کوین از ماه مارس 2020 یعنی یک سال اخیر شد.

سقوط 5/ 17درصدی بیت کوین و عملکرد ضعیف این رمزارز در برابر تغییرات بازار سبب مشکوک شدن سرمایه گذاران نسبت به این بازار شده است.

بزرگ ترین و پرطرفدارترین رمز ارز جهان در هفته ای که گذشت تا کانال 43 هزار واحدی هم سقوط کرد تا بدترین هفته خود طی یک سال اخیر را به ثبت برساند.

در حالی بیت کوین هفته گذشته را با بازدهی منفی 5/ 17 درصدی به پایان رساند که این رمز ارز چهار هفته متوالی قبل از آن بازدهی های مثبت اغلب دو رقمی را به ثبت می‎رساند.

طی یک سال گذشته بیت کوین هیچ گاه طی یک هفته چنین سقوطی را به ثبت نرسانده بود و برای آخرین بار در هفته دوم ماه مارس سال 2020 و در بحبوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شک سرمایه گذاران به بیت کوین

شک سرمایه گذاران به بیت کوین