مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01سياسي

تعرفه تجارت کالا میان ایران و سوریه «صفر» می شود


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و سوریه، گفت: تلاش می شود تا با کمک مجلس شورای اسلامی و موافقت طرف سوری تعرفه کالایی میان ایران و سوریه از 4 درصد به صفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حمید زادبوم امروز در همایش فرصت های همکاری با هم با گشایش سرکنسول گری ایران در حلب اتفاق بسیار خوبی را رقم زد.

  وی گفت: با توجه به شرایط تحریمی که برای جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است فکر می کنم از شرایطی که می توانیم از سوریه بهره بگیریم قابل توجه است اما به یک همکاری دو جانبه برای بهره گیری نیاز است.

  زادبوم با اشاره به موافقتنامه تجارت آزاد ایران با سوریه اظهار داشت: در این موافقتنامه فقط 88 قلم کالا مستثنی شده است و بقیه کالاها آزاد است اما تجارت آزادی است که تعرفه آن روی 4 درصد بسته شده است اما در حال تلاش هستیم تا با کمک مجلس و موافقت طرف سوریه تعرفه ها گمرکی این کالاها را از 4 به صفر برسانیم و 88 قلم کالا را نیز تا حد امکان کاهش یابد.

  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در یک سال اخیر، رفت و آمدهای دیپلماتیک به حداقل رسیده و تجارت جهانی تحت تاثیر قرار گرفته و GDP کشورها و واردات و صادرات تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و طبیعتا این تاثیر روی همه کشورها و رابطه ما با همه کشورها صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه تجارت کالا میان ایران و سوریه «صفر» می شود

تعرفه تجارت کالا میان ایران و سوریه «صفر» می شود