مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01اقتصادي

46 پروژه عمرانی در پایتخت در دست اجرا است/ احداث پارکینگ در بافت فرسوده


مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه 46 پروژه عمرانی با اعتبار 1156 میلیارد تومان در دست اجرا است، گفت: ساخت سالن ایزوله تطهیر بهشت زهرا (س) 90 درصد پیشرفت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در نشست خبری درباره انجام پروژه های عمرانی در پایتخت اظهار داشت: طی سال های اخیر 120 پروژه با کاربری های متنوع در مناطق 22 گانه انجام گرفته که شامل پروژه های مربوط به آتش نشانی، مراکز تره بار و مجموعه های فرهنگی و مذهبی است.

وی افزود: 46 پروژه با 1156 میلیارد تومان نیز اعتبار در دست ساخت است و سازمان ها و مناطق شهرداری استقبال خوبی از برنامه های سازمان عمرانی مناطق داشته اند.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ادامه داد: پروژه های فرهنگی پایتخت شامل برنامه هایی مانند بلدیه خانه شهر و خانه افشار است که بلدیه خانه شهر 50 درصد پیشرفت داشته و خانه افشار 100درصد به بهره برداری رسیده است و پروژه آن به اتمام رسیده است.

غمخوار با بیان اینکه پروژه هایی برای بازآفرینی شهری داشته ایم گفت: 7 مسجد جهت توسعه فضاهای مذهبی در حال ساخت است و دو گرمخانه در مناطق 4 و 19 و یک مددسرای بانوان نیز در دست ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 پروژه عمرانی در پایتخت در دست اجرا است/ احداث پارکینگ در بافت فرسوده

46 پروژه عمرانی در پایتخت در دست اجرا است/ احداث پارکینگ در بافت فرسوده