مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01اجتماعي

مشکلات ترافیکی روزهای پایانی سال تبریز با همکاری پلیس راهور برطرف می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: با همکاری پلیس راهور و ارائه راهکارهای ترافیکی قابل اجرا در روزهای پایانی سال جاری، عبور و مرور شهروندان تسهیل و مشکلات ترافیک شبکه معابر سطح شهر تبریز و مبادی ورودی شهر برطرف می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: با همکاری پلیس راهور و ارائه راهکارهای ترافیکی قابل اجرا در روزهای پایانی سال جاری، عبور و مرور شهروندان تسهیل و مشکلات ترافیک شبکه معابر سطح شهر تبریز و مبادی ورودی شهر برطرف می شود.

مهدی یوسفی با قدردانی از زحمات فرماندهی و کارکنان پلیس راهور در ایجاد نظم ترافیکی در معابر شهری، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک معابر شهری به خصوص در هسته مرکزی شهر، ایجاد تعامل بیشتر بین پلیس راهور و زیرمجموعه های حمل و نقل درونشهری برای مدیریت ترافیک و روان سازی آن و افزایش نظم و انضباط در عبور و مرور در سطح شهر بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: راهکارهای ترافیکی قابل اجرا در روزهای پایانی سالجاری جهت سهولت عبور و مرور شهروندان و رفع مشکلات ترافیک شبکه معابر سطح شهر تبریز و مبادی ورودی شهر از مواردی است که با همکاری پلیس محترم راهور و توجه ویژه به آنها می توان مشکلات مربوطه را مرتفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ترافیکی روزهای پایانی سال تبریز با همکاری پلیس راهور برطرف می شود

مشکلات ترافیکی روزهای پایانی سال تبریز با همکاری پلیس راهور برطرف می شود