مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01پزشكي

مبتلایان کرونای انگلیسی در خمینی شهر به دو نفر رسید


معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر گفت: دو نفر مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان خمینی شهر شناسایی شده اند که توسط تیم واکنش سریع در منزل قرنطینه و تحت مداوا هستند.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر گفت: دو نفر مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان خمینی شهر شناسایی شده اند که توسط تیم واکنش سریع در منزل قرنطینه و تحت مداوا هستند.

محسن روحانی در گفت وگو با ایسنا، با تأیید اینکه دومین نفر مبتلا به کرونای انگلیسی در خمینی شهر شناسایی شده است، اظهار کرد: ابتلای دومین نفر به کرونای انگلیسی 10 اسفند در خمینی شهر تأیید شد و هر دو نفر مبتلا، توسط تیم واکنش سریع در منزل قرنطینه و تحت مداوا هستند.

وی افزود: با توجه به ارتباط مردم خمینی شهر و خوزستان و ورود تعداد زیادی از استان خوزستان به این شهر، بیم آن می رود که شهرستان در شرایط حاد قرار بگیرد و به همین دلیل رعایت قرنطینه افراد مشکوک و رعایت بهداشت توسط شهروندان به شدت تأکید می شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر با بیان اینکه قدرت ویروس کرونای انگلیسی بسیار بیشتر از نمونه چینی است، گفت: تاکنون چهار سویه جهش یافته از ویروس کرونا به نام های انگلیسی، آفریقایی، برزیلی و کالیفرنیایی در سطح جهان شناسایی شده اند که بنا بر پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان کرونای انگلیسی در خمینی شهر به دو نفر رسید

مبتلایان کرونای انگلیسی در خمینی شهر به دو نفر رسید