مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-01سياسي

مردم و ائمه جمعه سراسر کشور مردم سی سخت را دریابند


امام جمعه دهدشت خواستار مساعدت و یاری مردم و ائمه جمعه نقاط مختلف کشور به مردم سی سخت شد.

- حجت الاسلام علی وحدانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به این که هم شهر و هم استان محروم است و هم توقع مردم از روحانیت فراوان است؛ لذا می طلبد در بحث حمایت های مادی و معنوی، مردم و ائمه جمعه سراسر کشور ابراز همدردی کنند و کمک های خود را به مردمی که با سختی دسته و پنجه نرم می کنند برسانند تا کمی از مشکلات و آلام آن ها کاسته شود.

وی اظهار کرد: این زلزله در مرکز شهرستان دنا و روستاهای همجوار بویژه در بخش پاتاوه، به وقوع پیوست که در این حادثه خسارات فراوانی به مردم وارد شد.

وی با بیان این که زلزله در شهرهایی مانند یاسوج، مارگون و حتی در شهر دهدشت احساس شد، افزود: کانون زلزله در شهر دنا (سی سخت) و روستاهایی مانند روستای کریک و کوخدان بود که بنابر بازرسی های انجام گرفته، بالای هزار خانه 100 درصد تخریب شده و بیش از 3 هزار خانه هم در شهر سی سخت و روستاهای همجوار آسیب جدی دیده اند که جمعاً 4200 خانه نیاز به بازسازی کامل و قطعی دارند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: در این مدت مردم نوع دوست استان و ایران اسلامی ابراز همدردی های فراوانی کردند، دولت برنامه های خوبی را برای کمک مدنظر قرار داده است؛ ولی هنوز شرایط به صورت عادی بازنگشته و علت این است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و ائمه جمعه سراسر کشور مردم سی سخت را دریابند

مردم و ائمه جمعه سراسر کشور مردم سی سخت را دریابند