مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-01ورزشي

ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد


هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در نیم فصل اول گل های بدی را دریافت کردند، گفت: ساختار دفاعی استقلال همچنان مشکل دارد و باید هر چه سریعتر ترمیم شود.

- ستار همدانی در گفتگو با قرار گرفت.

تماشاگران از آمدن به ورزشگاه محروم شدند و این آسیب بزرگی به فوتبال ما زد.

سازمان لیگ با تمام این شرایط تلاشش را کرد تا بتواند بازی ها را در زمان مقرر انجام دهد و در مجموع این کار هم به خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: نیم فصل اول لیگ فوتبال، تیم ها شرایط نزدیک به هم داشتند، فاصله امتیازات تیم ها با یکدیگر کم بود و هر تیمی که شکست را پذیرا می شد، یا به پیروزی می رسید یا یکباره در جدول صعود و سقوط زیادی داشت اما در مجموع لیگ پر حاشیه ای را سپری کردیم.

با توجه به نزدیک بودن امتیازات، تیم ها همگی در دور برگشت به دنبال رسیدن به پیروزی هستند که خود را برای قهرمانی آماده کنند.

همدانی با ابراز تأسف از پایین بودن تیم های ریشه دار و قدیمی در جدول لیگ گفت: متأسفانه تیم هایی مانند نساجی، ذوب آهن و ماشین سازی که از تیم های قدیمی و ریشه دار به حساب می آیند، به دلیل عدم مدیریت صحیح، این روزها می جنگند تا بتوانند در لیگ برتر باقی بمانند و این یک زنگ خطر برای فوتبال ما است اما شاید این زنگ خطر باعث شود تا باز هم شاهد حضور مدیران فوتبالی باشیم بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد