مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-01اقتصادي

جغرافیای شادکامی در ایران/ تاثیر شغل و درآمد در شادکامی افراد (+جدول استان ها)


براساس آخرین پژوهش صورت گرفته از سوی جهاد دانشگاهی درباره میزان شادکامی ایرانیان، قم، سیستان وبلوچستان و هرمزگان مطلوب ترین جایگاه را داشته اند - جغرافیای شادکامی در ایران/ تاثیر شغل و درآمد در شادکامی افراد (+جدول استان ها) براساس آخرین پژوهش صورت گرفته از سوی جهاد دانشگاهی درباره میزان شادکامی ایرانیان، قم، سیستان وبلوچستان و هرمزگان مطلوب ترین جایگاه را داشته اند آخرین پژوهش صورت گرفته که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است و به رابطه شادکامی و سلامت می پردازد در سال 98 و در میان افراد 18 تا 65 ساله انجام شده است نتایج قابل توجه و متفاوتی با پژوهش های قبلی دارد.

براساس این تحقیق قم، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال وبختیاری، تهران، قزوین، لرستان و کردستان در وضع مطلوب تری از نظر شادکامی قرار دارند.

همشهری نوشت: پژوهش جهاد دانشگاهی با موضوع شادکامی مردم ایران و عوامل مؤثر بر آن که در سال 91 انجام شده بود، برای چندمین بار با همان داده ها و نتایج روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت؛ پژوهشی که نشان می دهد زنجان، گلستان، بوشهر، هرمزگان، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد در ردیف استان های شاد قرار دارند.

با وجود این، یک جست وجوی ساده در اینترنت نشان می دهد نتایج این پژوهش در سال های 91، 94، 96، 97 و 98 بازنشر شده است؛ درحالی که علی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جغرافیای شادکامی در ایران/ تاثیر شغل و درآمد در شادکامی افراد (+جدول استان ها)

جغرافیای شادکامی در ایران/ تاثیر شغل و درآمد در شادکامی افراد (+جدول استان ها)