مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-01پزشكي

آغاز دومین مرحله واکسیناسیون کرونا در اصفهان


مدیر مرکز بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: 5 هزار دوز واکسن روسی کرونا در مرحله دوم به استان اصفهان اختصاص پیدا کرد که در حال تزریق آن به پرسنل بیمارستان های استان اصفهان هستیم.

- رضا فدایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز دومین مرحله از توزیع واکسن های روسی کرونا در بیمارستان های اصفهان اظهار داشت: 5 هزار دوز واکسن روسی کرونا در مرحله دوم به استان اصفهان اختصاص پیدا کرد که در حال تزریق آن به پرسنل بیمارستان های استان اصفهان هستیم.

مدیر مرکز بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: این 5 هزار دوز مربوط به کادر درمان است، اما نظر وزارت بهداشت این است که خانه های سالمندان هم به زودی در برنامه تزریق واکسن اضافه شوند، در حال حاضر تزریق واکسن را به کادر درمان ادامه می دهیم.

وی افزود: مرحله دوم تزریق واکسن از چهارشنبه هفته گذشته در استان اصفهان آغاز شده است و بیمارستان های مختلف به ترتیب تحت پوشش قرار می گیرند و واکسن به کارکنان آن ها زده می شود.

فدایی با اشاره به اینکه گیرندگان واکسن کرونای روسی عوارضی گذرا و خفیف داشتند، بیان کرد: در مرحله قبل 730 دوز واکسن کرونا به کادر آی سی یو و اورژانس بیمارستان های استان تزریق شده و در حال حاضر همگی در سلامت کامل به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین مرحله واکسیناسیون کرونا در اصفهان

آغاز دومین مرحله واکسیناسیون کرونا در اصفهان