مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-01پزشكي

رتبه بیست و دوم آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا رتبه بیست و دوم را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا رتبه بیست و دوم را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.

عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: آذربایجان شرقی زیر سایه ی همکاری و همراهی مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از نظر شیوع کرونا در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه ویروس جهش یافته یا کرونای انگلیسی در چند شهرستان استان دیده شده است، از این رو در صورت جدی نگرفتن این ویروس و پایبند نبودن مردم به صورت جدی به دستورالعمل های بهداشتی، شاهد افزایش موارد بیماری و فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در طول هفته های آتی خواهیم بود.

وی، تعداد بستری های کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی را کم تر از 400 نفر عنوان کرد و گفت: فوتی های کرونا و موارد جدید بیماری در طول این هفته افزایشی نداشته و نگرانی اصلی ما ویروس جهش یافته کرونا از نوع انگلیسی است.

درستی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: از تمامی هم میهنان و هم استانی هایمان خواهش می کنیم، رعایت پروتکل های بهداشتی را به عنوان وظیفه ای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بیست و دوم آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا

رتبه بیست و دوم آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا