مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-01اجتماعي

ابلاغ دستورالعمل «تشکیل تعاونی های آموزشگاهی»


مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش وپرورش، دستورالعمل «تشکیل تعاونی های آموزشگاهی» را جهت اقدام به استان ها ابلاغ کرد.

- مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش وپرورش، دستورالعمل تشکیل تعاونی های آموزشگاهی را جهت اقدام به استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز هماهنگی حوزه وزارتی در راستای تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش وپرورش و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل تشکیل تعاونی های آموزشگاهی را جهت اقدام به استان ها ابلاغ کرد.

زمینه سازی برای تقویت فرهنگ کار و تلاش، توسعه و نهادینه سازی فرهنگ تعاون در بین دانش آموزان، کمک به بروز خلاقیت دانش آموزان و افزایش توانایی و مسئولیت پذیری آنان، کمک به پرورش حس احترام به رأی و نظر دیگران و تقویت قدرت انتخاب آگاهانه در دانش آموزان، برقراری تعامل سازنده و مؤثر بین دانش آموزان و اولیای آموزشگاه و تقویت روحیه کارآفرینی و افزایش مهارت دانش آموزان از اهداف این تفاهم نامه است.

شایان ذکر است بر اساس ماده 2 این تفاهم نامه؛ تعاونی های آموزشگاهی، شرکتی است که با عضویت دانش آموزان به منظور تعمیم اصول و ارزش های تعاونی و کارآفرینی برای تمام یا قسمتی از مقاصد تشکیل شود و مطابق ماده 3 حوزه فعالیت تعاونی های مذکور، محدود به حوزه آموزشگاه است و این شرکت ها مجاز به انجام فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل «تشکیل تعاونی های آموزشگاهی»

ابلاغ دستورالعمل «تشکیل تعاونی های آموزشگاهی»