مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-01سياسي

رتبه برتر گیلان در ارتقای سطح امدادی و کیفی خانه های هلال


رییس جمعیت هلال احمر کشور یکی از اهداف آموزش های همگانی در خانه های هلال را گسترش آموزش همگانی دانست و گفت: خانه های هلال نه تنها وظایف جمعیت را انجام می دهند بلکه می توانند به یک پایگاه فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز جلسه بررسی خانه های هلال به لحاظ کمی و کیفی و ارتقای سطح امدادی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دبیر کل، روسای سازمان های این جمعیت و مدیران عامل استان ها برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور در این جلسه با بیان اینکه هلال احمر در مواقع بحرانی باید از ظرفیت جوامع محلی استفاده کنند، اظهار کرد: وقوع حوادث چندساله اخیر به لحاظ جغرافیایی نشان داد که بدون مشارکت جوامع محلی اجرای مأموریت های هلال احمر بسیار سخت و دشوار است، به این منظور باید از ظرفیت تمامی افراد محلی استفاده شود.

کریم همتی، با اشاره به نقش مؤثر خانه های هلال به تبدیل شدن به یک مرکز فرهنگی گفت: خانه های هلال نه تنها وظایف جمعیت را انجام می دهند بلکه می توانند به یک پایگاه فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی در روستاها تبدیل شود.

وی یکی از اهداف آموزش های همگانی در خانه های هلال را گسترش آموزش همگانی دانست و تصریح کرد: گسترش آموزش های همگانی در خانه های هلال روستایی و شهری یعنی افزایش آمادگی و حرکت به سمت جامعه آماده ای است که نه تنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر گیلان در ارتقای سطح امدادی و کیفی خانه های هلال

رتبه برتر گیلان در ارتقای سطح امدادی و کیفی خانه های هلال