مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-01اقتصادي

خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع/ عرضه کنندگان خارج از شبکه جریمه شدند


حسینی خروج سیمان از استان بوشهر را ممنوع عنوان کرد و گفت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر صادرات سیمان از سوی کارخانه های سیمان استان منوط به تامین روزانه شش هزار و 600 تن سیمان در بازار استان است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از  بوشهر، سیدحسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از جریمه شدن  عرضه کنندگان متخلف سیمان در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: عرضه کنندگان متخلف سیمان در استان بوشهر با تشکیل پرونده هایی قضایی 10 میلیارد ریال به سبب توزیع سیمان خارج از شبکه، گران فروشی و احتکار جریمه شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه سه هزار و 750 مورد بازرسی از کارخانه های سیمان استان بوشهر انجام شده است گفت: در این راستا 103 فقره پرونده تخلف در بخش عرضه سیمان خارج از شبکه، گران فروشی، احتکار و امتناع از عرضه سیمان تشکیل شد.

وی، با تاکید بر برخورد با متخلفان در عرضه سیمان خارج از شبکه توزیع افزود: کارخانه های سیمان استان بوشهر  براساس تاکیدات استاندار بوشهر تا رفع نیاز داخل اجازه صادرات ندارند.

حسینی با بیان اینکه کارخانه های سیمان مند دشتی و دشتستان باید کدام روزانه 2500 تن سیمان به بازار داخلی عرضه کنند تاکید کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر روزانه باید شش هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع/ عرضه کنندگان خارج از شبکه جریمه شدند

خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع/ عرضه کنندگان خارج از شبکه جریمه شدند