مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-01اقتصادي

320 هزار راس دام سبک و سنگین در ارومیه پلاک کوبی شدند


مدیرجهاد کشاورزی ارومیه از پلاک کوبی 320 هزار راس دام سبک و سنگین در ارومیه با هدف جلوگیری از قاچاق دام در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرجهاد کشاورزی ارومیه از پلاک کوبی 320 هزار راس دام سبک و سنگین در ارومیه با هدف جلوگیری از قاچاق دام در این شهرستان خبر داد.

محمود سپهرفر امروز 11 اسفند در جلسه رصد و پایش نهاده های دامی و کشاورزی این شهرستان با اشاره به لزوم اجرای طرح پلاک کوبی دام برای دریافت سهمیه اختصاصی، نهاده های دامی افزود: تا کنون 320 هزار دام سبک و سنگین در شهرستان ارومیه پلاک کوبی و هویت گذاری شده اند.

وی بیان کرد: این طرح برای شناسایی دام موجود، ثبت اطلاعات دامدار و دام، کنترل جابه جایی دام و جلوگیری از قاچاق دام و توزیع عادلانه نهاده های دامی در سطح استان و شهرستان اجرا می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه اظهار کرد: با اتمام زمان پلاک کوبی، دام های بدون پلاک و هویت حق نقل و انتقال، خرید و فروش، کشتار در کشتارگاه ها و اخذ خدمات دولتی را ندارند و به عنوان دام قاچاق تلقی می شوند.

وی اظهار کرد: پلاک 15 رقمی به عنوان کد ملی و شناسنامه دام محسوب می شود و تمامی هزینه های پلاک زنی به عهده دامدار است و دامی که پلاک زده می شود، باید اطلاعات آن در سامانه هویت وزارت جهاد کشاورزی ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 هزار راس دام سبک و سنگین در ارومیه پلاک کوبی شدند

320 هزار راس دام سبک و سنگین در ارومیه پلاک کوبی شدند