مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-01سياسي

رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها و برخورد با اراذل و اوباش در اولویت برنامه های ناجا


فرمانده ناجا بر ضرورت مردم داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان و توجه به قرارگاه جهادی صیانت تاکید کرد و گفت: رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها، - فرمانده ناجا بر ضرورت مردم داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان و توجه به قرارگاه جهادی صیانت تاکید کرد و گفت: رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت ها در اولویت برنامه ریزی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در جلسه شور فرماندهان انتظامی خراسان رضوی که به صورت برخط و در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این ستاد در مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه خراسان رضوی در دنیا و جهان اسلام به عنوان قطب معنوی و فرهنگی ویژگی خاصی دارد، افزود: امنیت مشهد مقدس و استان خراسان رضوی از اولویت های نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اشراف اطلاعاتی بر مسائل گفت: رسیدگی به مشکلات حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت ها باید در اولویت برنامه ریزی ها قرار گیرد و آنچه بسیار مهم محسوب می شود، تاکید بر مردم داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان است.

اشتری نقش کلانتری و پاسگاه ها را در نیروی انتظامی بسیار مهم برشمرد و گفت: رافت اسلامی و خوش رفتاری با مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است به طور جدی مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها و برخورد با اراذل و اوباش در اولویت برنامه های ناجا

رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها و برخورد با اراذل و اوباش در اولویت برنامه های ناجا