مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-01اجتماعي

برگزی همایش «آموزش در دوران کرونا فرصت ها، چالش ها و دستاوردها»


همایش ملی «آموزش در دوران کرونا فرصت ها، چالش ها و دستاوردها» با حضور جمعی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اساتید برجسته کشوری در فارس برگزار می شود.

- شیراز - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همایش ملی آموزش در دوران کرونا فرصت ها، چالش ها و دستاوردها با حضور جمعی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اساتید برجسته کشوری در فارس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

او گفت: تجارب معلمان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا، شیوه های سنجش اثربخش و ارزشیابی مستمر و پایانی در فضای مجازی، شیوه های پشتیبانی تربیتی، فرهنگی و آموزش مستمر از دانش آموزان و معلمان در فضای مجازی، چگونگی طراحی فعالیت های یادگیری و تکالیف مهارت محور در فضای مجازی، راهکارهای فعالسازی و کیفیت بخشی به آزمایشگاه در فضای مجازی، آسیب های رشدی و رفتاری یادگیرندگان در دوران همه گیری کرونا، تحولات اساسی در نظام آموزشی و الگوهای یادگیری در دوران همه گیری کرونا و پس از آن، عدالت تربیتی و آموزشی در دوران همه گیری کرونا، خانواده و آموزش مجازی در دوران کرونا از دیگر محورهای این همایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این همایش 18 مقاله و 4 تجربه زیسته برای سخنرانی و 125 مقاله و 31 تجربه زیسته به صورت پوستر برگزیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزی همایش «آموزش در دوران کرونا فرصت ها، چالش ها و دستاوردها»

برگزی همایش «آموزش در دوران کرونا فرصت ها، چالش ها و دستاوردها»