مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-01فناوري

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی


تفاهم نامه های همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد.

- همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد انعقاد دو تفاهم نامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی تفاهم نامه های همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دو تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای توسعه هوش مصنوعی منعقد گردید.

بنابراین گزارش تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با موضوع همکاری جهت استفاده از الگوریتم ها و ابزارهای هوش مصنوعی در فرآیندهای گردآوری و تحلیل داده های سلامت و حمایت از پژوهش های کاربردی و پروژه های تولید محصولات فناورانه ملی هوش مصنوعی و بکارگیری محصولات در کاربردهای ملی و بخش سلامت منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی