مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-01اقتصادي

خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع شد/ برخورد جدی با متخلفین


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ممنوعیت خروج سیمان از استان خبر داد و گفت: برخورد جدی با متخلفین عرضه سیمان در استان بوشهر صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه های گذشته شاهد کمبود سیمان در بازار استان بوشهر بودیم که مشکلاتی برای مردم ایجاد شد.

وی بیان کرد: در استان بوشهر سه کارخانه سیمان فعال است که ظرفیت تولید سیمان ساروج کنگان روزانه شش هزار تن است و کارخانه های سیمان دشتی و دشتستان نیز هر یک سه هزار تن تولید دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تلاش جدی برای به تعادل رسیدن بازار سیمان در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در همین راستا و با هماهنگی نیروی انتظامی، خروج سیمان از استان ممنوع شده است.

حسینی با اشاره به برخورد جدی با تخلفات در شبکه توزیع سیمان استان تصریح کرد: با انجام سه هزار و 700 مورد بازرسی از مراکز عرضه سیمان 103 پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی این تخلفات را گران فروشی و عرضه خارج از شبکه، احتکار و امتناع از عرضه توسط فروشندگان سیمان دانست و بیان کرد: 10 میلیارد تومان جریمه برای مراکز عرضه سیمان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع شد/ برخورد جدی با متخلفین

خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع شد/ برخورد جدی با متخلفین