مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-01اقتصادي

غیبت کارشناس بانک مرکزی در 5 گمرک تخصصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی نیا اظهار داشت: در 10 ماهه امسال حدود 2400 کیلوگرم نقره قاچاق کشف شد که در 10 ماه سال 98 هم حدود 194 کیلوگرم نقره قاچاق کشف کرده بودیم؛ - سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به کشف 2400 کیلوگرم نقره قاچاق در کشور، گفت: بانک مرکزی برای شناسنامه دار کردن مسکوکات طلا و نقره همکاری نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی نیا اظهار داشت: در 10 ماهه امسال حدود 2400 کیلوگرم نقره قاچاق کشف شد که در 10 ماه سال 98 هم حدود 194 کیلوگرم نقره قاچاق کشف کرده بودیم؛ افزایش حجم کشفیات امسال به دلیل تشدید اقدامات مقابله ای ستاد در سال 99 بوده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه قاچاق، هشدار دهنده نادرست بودن سیاست های اقتصادی است، اضافه کرد: تلاش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حل اساسی مشکل قاچاق و تسهیل واردات مواد اولیه مصنوعات نقره است و انتظار داریم مسئولان در این زمینه همکاری کنند.

عدم همکاری بانک مرکزی برای شناسنامه دار کردن مسکوکات طلا و نقره دهقانی نیا گفت: شناسنامه مصنوعات طلا استخراج و زیرساخت آن در وزارت صمت آماده شده است، اما بانک مرکزی به عنوان دبیر کارگروه ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای شناسنامه دار کردن مسکوکات طلا همکاری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت کارشناس بانک مرکزی در 5 گمرک تخصصی

غیبت کارشناس بانک مرکزی در 5 گمرک تخصصی