مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-01سياسي

استفاده از ظرفیت اداری در توسعه کتابخوانی/فعالیت 20انجمن در سمنان


مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان از فعالیت 20 انجمن کتابخانه های عمومی در استان خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت اداری در توسعه فعالیت های این انجمن ها ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طاهریان صبح دوشنبه در نشستی با امام جمعه سرخه به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه برای تقویت منابع کتابخانه های عمومی استان سمنان تلاش می کنیم، تاکید کرد: در سطح استان 20 انجمن کتابخانه های عمومی وجود دارد که در سطح استان فعالیت های خوبی را صورت می دهند.

وی با بیان اینکه نیازمند کمک به این انجمن ها هستیم تا ترویج فرهنگ مطالعه را بیش از پیش داشته باشیم، تاکید کرد: باید از ظرفیت های اداری استان نیز بهره گیریم که در این زمینه تفاهم نامه های همکاری خوشبختانه منعقد شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به کمبود منابع در کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: خوشبختانه در سطح استان مردم و ادارات در راستای اهدای کتاب شرایط خوبی دارند و باید از ظرفیت خیران فرهنگی بیشتر استفاده کنیم.

حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه نیز در این نشست خواستار توجه به بازگشایی و تعمیر کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه ای شد و گفت: کتاب هیچ جایگزینی برای خود ندارد لذا باید زیرساخت های توسعه کتابخوانی مورد عنایت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اداری در توسعه کتابخوانی/فعالیت 20انجمن در سمنان

استفاده از ظرفیت اداری در توسعه کتابخوانی/فعالیت 20انجمن در سمنان