مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-01ورزشي

برگزاری لیگ جان تازه ای به بوکس ایران داد / رقابت نابرابری با پلیمر داشتیم


مربی تیم هیات بوکس خوزستان با بیان اینکه لیگ برتر در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شاهد رقابت پایاپایی بین بوکسورهای جوان با ملی پوشان بودیم، - ایسنا/خوزستان مربی تیم هیات بوکس خوزستان با بیان اینکه لیگ برتر در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شاهد رقابت پایاپایی بین بوکسورهای جوان با ملی پوشان بودیم، گفت: برگزاری این لیگ باتوجه به تعطیلی بوکس در دوران کرونا، جان تازه ای به این رشته داد.

فواد بدیراوی در گفت وگو با ایسنا، درباره نایب قهرمانی تیم خوزستان در لیگ برتر بوکس کشور، اظهارکرد: لیگ پس از حدود 11 سال تعطیلی با تلاش فدراسیون برگزار شد و شاهد رقابت های جذاب و دیدنی بین تمام بوکسورها و تیم ها بودیم.

به نظر من برگزاری این لیگ باتوجه به تعطیلی بوکس در دوران کرونا، جان تازه ای به این رشته داد.

سطح مسابقات بسیار بالا بود و بوکسورهای جوان و گمنام به خوبی با بوکسورهای ملی پوش جنگیدند و پا به پای آن ها پیش رفتند و این نیز جذابیت لیگ را بالا برده بود.

وی با تمجید از عملکرد تیم خوزستان در این دوره از رقابت ها، عنوان کرد: رقابت بسیار خوبی با حریفان داشتیم و با عملکرد خوبی به فینال رسیدیم اما به دلیل مصدومیت روزبهانی، شه بخش و مقصودی سه بوکسور ملی پوشان نتوانستیم رقابت برابر با تیم خوب پلیمر لرستان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ جان تازه ای به بوکس ایران داد / رقابت نابرابری با پلیمر داشتیم

برگزاری لیگ جان تازه ای به بوکس ایران داد / رقابت نابرابری با پلیمر داشتیم