مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-01اقتصادي

خودکفایی در تولید شکر مقدور است


رییس جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه در کشور دانه های روغنی و شکر در زمره محصولات اساسی به حساب می آیند، گفت: این پتانسیل را داریم که 2.

6 تا 2.

7 میلیون تن محصول شکر مورد نیاز کشور را تولید کرده و در این زمینه خودکفا شویم.

- حسین پژمان که در یک گردهمایی وبیناری به مناسبت روز مهندس برای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سخن می گفت، ضمن گرامیداشت این روز و تاکید بر اهمیت آن افزود: اولین ماموریت اصلی جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی جامعه است که در چهار کلید واژه تفسیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، پژمان افزود: این سازمان برای حل چالش های پیش روی انجام ماموریت های اصلی و چهارگانه خود در بخش کشاورزی به یاری و کمک های علمی مهندسین کشاورزی نیازمند است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: مهندسین کشاورزی بر اساس وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی به عنوان یک تحصیل کرده باید در تولید غذای کافی، باکیفیت، سالم، ارزان و قابل دسترس برای آحاد مختلف جامعه همسو با سیاست های جهاد کشاورزی برای تامین امنیت غذایی، همکاری کنند.

پژمان با تاکید بر اینکه امروزه در مبحث امنیت غذایی کیفیت غذا اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده و نقش مهندسین کشاورزی پر رنگ تر شده است، افزود: بخش عمده ای از آحاد جامعه به نقش غذا در سلامت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید شکر مقدور است

خودکفایی در تولید شکر مقدور است