مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-01اقتصادي

پاسخ گویی سریع به نیاز مشتریان با تامین 24 هزار نوع قطعه در بازار ابزار ایران


در جهان ماشینی امروز، برد با صاحبان کیفیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام رونیکس، روی آوردن مصرف کنندگان به برندهایی که کیفیت را در همه مراحل تعامل با مشتریان چه درون کارخانه و چه در حین استفاده از کالا رعایت می کنند، قاعده طبیعی امروز بازار ایران است.

تامین قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه که یکی از حلقه های مهم در توسعه و رشد بازار ابزارآلات است تا حدودی مورد کم لطفی قرار گرفته اما طی سالیان اخیر شرکت رونیکس تحولی تمام عیار در این بخش ایجاد کرده و با شعار تنوع، کیفیت، تداوم سطح تازه ای از اعتماد را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

سمیرا عسگری مدیر واحد تامین قطعات شرکت رونیکس در این باره می گوید: شرکت رونیکس با دغدغه رفع نیاز مشتریان حاضر در بازار ایران موفق به پوشش بخش اعظم خواسته هایی شده که سال ها بدون پاسخ در بازار ابزار ایران، مانده بود.

او مهمترین بخش کار تیم تامین قطعات رونیکس را تهیه، تولید و تامین بیش از 24هزار نوع قطعه رونیکسی و غیر رونیکسی در بازار ابزار ایران می داند و عنوان می کند: رونیکس در سطح گسترده و متنوع قطعات مورد نیاز بازار ابزار ایران را در کمترین زمان ممکن، تامین می کند.

به همین جهت انبار تخصصی قطعات را ایجاده کرده که نه تنها به رفع نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان ابزارآلات رونیکس منجر شده، بلکه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ گویی سریع به نیاز مشتریان با تامین 24 هزار نوع قطعه در بازار ابزار ایران

پاسخ گویی سریع به نیاز مشتریان با تامین 24 هزار نوع قطعه در بازار ابزار ایران