مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-01اقتصادي

مرز کیله سردشت به یکی از اصلی ترین پایانه های صادرات آبزیان تبدیل شود


مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی بر ضرورت جلوگیری از خام فروشی آبزیان در شهرستان سردشت تاکید کرد و گفت: پرورش دهندگان آبزیان نباید دغدغه فروش را داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی بر ضرورت جلوگیری از خام فروشی آبزیان در شهرستان سردشت تاکید کرد و گفت: پرورش دهندگان آبزیان نباید دغدغه فروش را داشته باشند.

محمد باقر قریشی امروز 11 اسفند در جلسه کارگروه بخش کشاورزی شهرستان سردشت که با محوریت امکان سنجی و معرفی سایتهای پیشنهادی مجتمع های پرورش ماهی در فرمانداری برگزار شد ، افزود: شهرستانی مانند سردشت که سالانه نزدیک به هزار تن تولید ماهیان سرد آبی دارد باید دارای صنایع جانبی بوده و از خام فروشی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سردشت دارای منابع آبی بسیار غنی مانند رودخانه زاب، وزینه و چشمه های فراوان است و این امر یک پتانسیل بسیار عظیم جهت پرورش ماهیان سردآبی به شمار می رود، اظهار کرد: در بحث دریاچه پشت سد و اطراف آن هیچ گونه محدودیتی از نظر توسعه آبزی پروری نداریم، محدودیت هایی که در گذشته وجود داشت برداشته شده است.

قریشی اضافه کرد: آماده صدور مجوزهای لازم جهت توسعه آبزی پروری و احداث مجتمع ها در این شهرستان هستیم و همچنین آمادگی داریم مجوز برای کل استخرهای ذخیره آب کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز کیله سردشت به یکی از اصلی ترین پایانه های صادرات آبزیان تبدیل شود

مرز کیله سردشت به یکی از اصلی ترین پایانه های صادرات آبزیان تبدیل شود