مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-01اقتصادي

ارائه تسهیلات بلاعوض 30 میلیون تومانی برای نوسازی بافت فرسوده روستایی


معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران گفت: در حال حاضر به ازاء هر واحد مسکونی، میزان تسهیلات بلاعوض از 5 به 30 میلیون تومان افزایش یافته که نوید خوبی برای مردم است.

- ایسنا/تهران معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران گفت: در حال حاضر به ازاء هر واحد مسکونی، میزان تسهیلات بلاعوض از 5 به 30 میلیون تومان افزایش یافته که نوید خوبی برای مردم است.

حمیدرضا روستایی صبح دوشنبه 11 اسفندماه در نشست با فرماندار و مسئولان و دهیاران پیشوا خاطرنشان کرد: جلسات متعددی در رابطه با مقاوم سازی بافت فرسوده در پیشوا برگزار شده ولی هنوز به نتیجه مطلوب و مدنظر نرسیده ایم.

وی ادامه داد: چند روستای شهرستان از جمله روستاهای قاسم آباد، شترخوار و معین آباد به عنوان پایلوت مقاوم سازی در نظر گرفته شده و تعدادی واحد نیازمند مقاوم سازی شناسایی گردیده است.

معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران یادآور شد: پیشوا دارای 7900 واحد مسکونی روستایی است که از این میزان 2900 واحد دارای بافت فرسوده و 2433 واحد افزون بر 30 سال از احداث آنها می گذرد و در واقع حدود 70 تا 80 درصد بافت مسکونی روستاهای این منطقه فرسوده است.

روستایی گفت: در حال حاضر 36 میلیارد تومان تسهیلات 30 میلیون تومانی برای 1200 واحد مسکونی استان تهران در نظر گرفته شده که از این میزان 2 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات بلاعوض 30 میلیون تومانی برای نوسازی بافت فرسوده روستایی

ارائه تسهیلات بلاعوض 30 میلیون تومانی برای نوسازی بافت فرسوده روستایی