مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-01پزشكي

صعود آلودگی هوا به رتبه چهارم مرگ و میر زودرس/ افزایش انتشار آلاینده ازن در ایران


کارشناس واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به صعود آلودگی هوا به رتبه چهارم مرگ و میر زودرس گفت: در ایران انتشار آلاینده ازن نسبت به قبل افزایش یافته است.

- کارشناس واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به صعود آلودگی هوا به رتبه چهارم مرگ و میر زودرس گفت: در ایران انتشار آلاینده ازن نسبت به قبل افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سولماز احدی با اشاره به اینکه همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، نگرانی های جمعی درخصوص بهداشت عمومی را به دنبال داشته است و متخصصان همچنان در حال تحقیق و مطالعه روی عوارض ناشی از این ویروس نامریی هستند، اظهار کرد: درعین حال نگرانی هایی درباره انتقال ویروس کرونا از طریق هوا وجود دارد که متاسفانه در بسیاری از نقاط جهان نادیده گرفته می شود.

وی ادامه داد: مطالعات اخیر نشان می دهد که تاثیر سوء آلودگی هوا بر سیستم تنفسی و قلبی - عروقی، عاملی بر آسیب پذیری بیشتر افراد در برابر اثرات کرونا است این درحالیست که اثرات بیماری کووید-19 ممکن است طی چند هفته کوتاه ظاهر شود اما بروز پیامدهای ناشی از آلودگی هوا ازجمله بیماری های مزمن یا مرگ زودرس، ممکن است سال ها طول بکشد.

این کارشناس واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوضعیت هوای جهانی که در سال 2020 منتشر شد، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود آلودگی هوا به رتبه چهارم مرگ و میر زودرس/ افزایش انتشار آلاینده ازن در ایران

صعود آلودگی هوا به رتبه چهارم مرگ و میر زودرس/ افزایش انتشار آلاینده ازن در ایران