مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-01اقتصادي

نشست بررسی طرح تحول همکاری های دانشگاه های خراسان جنوبی با جامعه و صنعت برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح تحول همکاری های دانشگاه های خراسان جنوبی با جامعه و صنعت در جلسه رییس دانشگاه بیرجند و مدیرکل سازمان صنعت، - طرح تحول همکاری های دانشگاه های خراسان جنوبی با جامعه و صنعت در جلسه رییس دانشگاه بیرجند و مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح تحول همکاری های دانشگاه های خراسان جنوبی با جامعه و صنعت در جلسه رییس دانشگاه بیرجند و مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان بررسی شد.

این جلسه با هدف هم افزایی بیشتر دانشگاه های خراسان جنوبی با جامعه و صنعت بگرزار شد و در آن ضمن بررسی طرح تحول همکاری های دانشگاه ها با جامعه و صنعت، بر ارتباط بیشتر دانشگاه بیرجند و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و استفاده از ظرفیت های دانشگاهی در راستای بهبود روند کاری و تولیدی صنایع استان، تأکید شد.

خراسان جنوبی، سومین استان بزرگ کشور از نظر مساحت است که اقتصاد آن بر پایه کشاورزی و صنایع معدنی می چرخد.

این استان به عنوان معدن محصولات کشاورزی گران قیمتی مانند زعفران، زرشک و عناب شناخته می شود، اما به دلیل اینکه این محصولات بدون فرآوری و به صورت اولیه به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شوند، ارزش افزوده آن به مردم و کشاورزان این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی طرح تحول همکاری های دانشگاه های خراسان جنوبی با جامعه و صنعت برگزار شد

نشست بررسی طرح تحول همکاری های دانشگاه های خراسان جنوبی با جامعه و صنعت برگزار شد