مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-01سياسي

اردوگاه ماده 16 البرز راه اندازی شده است


اردوگاه ماده 16 البرز راه اندازی شده و برای تداوم و استمرار خدمات دهی در این کمپ باید تمامی مسئولان استان همراهی ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی صبح دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر با قدردانی از اقدامات و برنامه های اعضای این شورا، افزود: با هماهنگی و انسجامی که بین مسئولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، 721 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.

وی ادامه داد: این افراد در کمپ های ماده 15 برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود.

شهبازی گفت: بواسطه این اقدام، جرایم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری داشت.

وی افزود: عزمی جدی شکل گرفت تا با اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل بگیرد.

استاندار البرز گفت: بر این اساس از وجود بخش خصوصی و سازمان صمت جهت آموزش و ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد بهره برداری شد.

وی افزود: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام مأموریت ها و مسئولیت ها شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه ماده 16 البرز راه اندازی شده است

اردوگاه ماده 16 البرز راه اندازی شده است