مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-01سياسي

شرایط توثیق سهام شرکت های دولتی برای دریافت تسهیلات مشخص شد


مجلس در مصوبه ای مقرر کرد که توثیق سهام شرکت های دولتی برای دریافت تسهیلات، مشروط به تایید کتبی وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با بند ز تبصره 2 این لایحه موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه، هر گونه توثیق سهام شرکت های دولتی مشمول واگذاری نزد مؤسسات مالی و اعتباری جهت اخذ تسهیلات، جز با تأیید کتبی وزیر امور اقتصادی و دارایی ممنوع می باشد.

موضوع تسویه بدهی دولت به تأمین اجتماعی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد در ادامه جلسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع بند (و) تبصره 2 ماده واحده این لایحه درباره تسویه بدهی های دولت به تأمین اجتماعی به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

محمدباقر قالیباف در این باره، گفت: با توجه به اینکه حدود 300 پیشنهاد درباره این بند وجود دارد و هر کدام از نمایندگان می خواهند دستگاهی را جهت استفاده از بودجه به آن اضافه کنند، بهتر است که این بند به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ارجاع شود تا کمیسیون دقیقاً مشخص کند این بودجه متعلق به چه سازمان هایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط توثیق سهام شرکت های دولتی برای دریافت تسهیلات مشخص شد

شرایط توثیق سهام شرکت های دولتی برای دریافت تسهیلات مشخص شد