مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-01سياسي

مربیان تربیتی با اصلاح سیستم آموزش در مسیر تربیت اسلامی حرکت کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مربیان تربیتی با اصلاح روش های آموزش در مسیر تربیت اسلامی و انسانی آینده سازان این کشور حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح دوشنبه در دیدار با مربیان تربیتی و پرورش مدارس استان یزد به مناسبت آغاز هفته تربیت اسلامی با اشاره به قضاوت هایی که در مورد انسان ها وجود دارد، اظهار داشت: ثروت، قدرت و علم هیچکدام مبنای درستی برای قضاوت در مورد خوبی انسان ها نیست و اگر بتوانیم این مبنا را پیدا کنیم، آنگاه می توانیم در مسیر خوب بودن قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد دیگری که تفکر در مورد آن می تواند انسان را در مسیر درست قرار دهد، هدف خلقت و هدف زندگی است، افزود: در مورد سبک زندگی صحبت شده اما آنچه مورد غفلت واقع شده، هدف زندگی است.

ناصری با بیان اینکه فطرت انسان، کمال طلب است، بیان کرد: هیچ انسانی از ذلیل بودن احساس خوشایندی ندارد زیرا عزتمند بودن در فطرت انسان است و خدای متعال این خصلت ها را در انسان نهادینه کرده است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: گاهی اوقات انسان ها با وسوسه های شیطان و به تعبیر رهبری با دستکش های مخملی که روی دستان آهنین می کشند، انسان را در مسیری خلاف فطرت هدایت می کنند و در این اتفاق به دنبال ریاست و قدرت طلبی و ثروت طلبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان تربیتی با اصلاح سیستم آموزش در مسیر تربیت اسلامی حرکت کنند

مربیان تربیتی با اصلاح سیستم آموزش در مسیر تربیت اسلامی حرکت کنند