مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-01اجتماعي

کیفیت هوای پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه های حساس


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (11 اسقند ماه) در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته است، - براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (11 اسقند ماه) در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته است، با این حال بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق طی روز پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبحگاه امروز (11 اسفند ماه) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است که ناشی از عدم وزش باد مؤثر، انباشت آلاینده ها و افزایش تردد خودروها است.

طی روز به تدریج بر تندی باد افزوده می شود و تا حدودی شرایط را جهت پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد کرد.

با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت، برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق پایتخت پیش بینی می شود، هرچند احتمال دارد با افزایش ترافیک در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار بگیرد.

صبح فردا (12 اسفند ماه) افزایش غلظت آلاینده ها باعث کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد خواهد شد که عمدتا ناشی از افزایش ترافیک صبحگاهی و کاهش تندی باد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه های حساس

کیفیت هوای پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه های حساس