مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-01اجتماعي

همایش ملی آموزش در دوران کرونا در فارس برگزار می شود


همایش 2 روزه ملی آموزش در دوران کرونا فرصت ها، چالش ها و دستاوردها” با حضور جمعی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اساتید برجسته کشوری در فارس برگزار می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همایش 2 روزه ملی "آموزش در دوران کرونا فرصت ها، چالش ها و دستاوردها” با حضور جمعی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اساتید برجسته کشوری در فارس برگزار می شود.

فرهاد اسماعیلی دوشنبه 11 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این همایش ملی طی روزهای 13 و 14 اسفند در شیراز برگزار می شود، افزود: محورهای این همایش شامل، فرصت ها، چالش ها و راهکارهای تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا، شیوه های کیفیت بخشی به آموزش در فضای مجازی با تاکید بر آموزش در شبکه ملی شاد، آسیب شناسی برگزاری آموزش های مجازی از طریق شبکه ملی شاد، راهکارهای توسعه حرفه ای معلمان در بستر آموزش مجازی در دوران کرونا، چگونگی ایجاد شبکه های تعاملی معلمان به منظور ارتقای مهارت های حرفه ای آنها در فضای مجازی و برنامه ریزی درسی طراحی آموزش در دوران کرونا است.

او گفت: تجارب معلمان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا، شیوه های سنجش اثربخش و ارزشیابی مستمر و پایانی در فضای مجازی، شیوه های پشتیبانی تربیتی، فرهنگی و آموزش مستمر از دانش آموزان و معلمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی آموزش در دوران کرونا در فارس برگزار می شود

همایش ملی آموزش در دوران کرونا در فارس برگزار می شود