مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-01سياسي

انهدام شبکه عناصر هنجارشکن در همدان


شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی( آتلیه ها، عکاسان و مدلینگ سایبری)توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان، علی اکبر کریمپور اظهار کرد: شبکه سازمان یافته هنجارشکن فرهنگی(آتلیه ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان منهدم شد .

وی گفت: این شبکه از طریق ارتباط گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی، با اغفال آنها اقدام به تولید و انتشار محتوی مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه ای و مجازی می کرد.

مسوول روبط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه عریان سوژه های خود برای انتشار در سایت ها و شبکه های معاند خارج نشین نیز استفاده کرده اند.

وی گفت: در این خصوص 40 نفراز ادمین ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی جهت سیر مراحل قضایی تحویل دادستانی شده است.

کریمپور با اشاره به رصد مداوم فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به منظور تامین امنیت پایدار از مردم درخواست کرد اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره 114 ستاد خبری در میان بگذارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه عناصر هنجارشکن در همدان

انهدام شبکه عناصر هنجارشکن در همدان