مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-01اقتصادي

دومینوی افزایش حقوق منجر به ورشکستگی دولت می شود / تثبیت پرداخت مالیات قضات


دومینوی افزایش حقوق در کشور عملاً منجر به ورشکستی دولت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طغیانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری مجازی درباره تصویب کلیات لایحه بودجه 1400 و مباحثی که در مجلس مطرح شده است، اظهار داشت: حذف مجوز ورود خودرو از مناطق آزاد یکی از مباحث مطرح شده بود که مبنای آن کنترل قیمت است.

وی افزود: این خودروها بدون اینکه ارزی خارج شود در کشور وارد می شدند و با توجه به شرایط خاص کشور این مانور و رانتی که توزیع می شد، زیبنده کشور نبود و در نهایت حذف شد.

پرداخت مالیات از سوی قضات و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مالیات اعضای هیئت عملی و قضات، بیان داشت: قانون مالیات مستقیم اعضای هیئت علمی در سال 68 بر روی پلکان اول یعنی مالیات 10 درصد تثبیت شده بود و این موضوع جدیدی هم نیست که در واقع مطرح کردن معافیت مالیاتی آنها در رسانه ها غلط است.

وی ادامه داد: قضات هم درخواست کردند که مانند اعضای هیئت علمی در پله اول تثبیت شوند اما در صحن علنی مجلس این موضوع رد شد و قرار شد که در همان پلکانی که هستند باقی بمانند نه اینکه قضات در پلکان اول و 10 درصد قرار گیرند.

طغیانی خاطر نشان کرد: این مصوبه به دلیل اینکه بخشی از آنها قانون داشتند دو سوم آرای مورد نیاز را کسب نکرد و تصویب نشد و اعضای هیئت علمی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی افزایش حقوق منجر به ورشکستگی دولت می شود / تثبیت پرداخت مالیات قضات

دومینوی افزایش حقوق منجر به ورشکستگی دولت می شود / تثبیت پرداخت مالیات قضات