مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-01سياسي

اولیانوف: پیشنهاد مذاکره به ایران با تهدید به صدور قطعنامه همخوانی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: - نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اظهار داشت: اصل پیشنهاد مذاکره به ایران از سوی اروپایی خوب است، اما چنین دعوت و پیشنهادی با تهدید به ارائه قطعنامه ضدایرانی در نشست شورای حکام، همخوانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اصل دعوت از ایران برای گفتگو خوب و مناسب است، اما چنین دعوتی با تهدید به ارائه قطعنامه غیرمنصفانه از سوی شورای حکام آژانس در روز های آینده همخوانی ندارد.

در این میان، یک سری مسایل کامل اشتباه است.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شب گذشته اعلام کرد با توجه به مواضع و اقدام های اخیر آمریکا و سه کشور اروپایی، جمهوری اسلامی ایران، زمان را برای برگزاری جلسه غیررسمی پیشنهادی توسط هماهنگ کننده اروپایی برجام مناسب نمی داند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران تاکید کرد: هنوز هیچ تغییری در مواضع و رفتار ایالات متحده صورت نگرفته و دولت بایدن نه تنها سیاست شکست خورده فشار حداکثری ترامپ را کنار نگذاشته، بلکه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: پیشنهاد مذاکره به ایران با تهدید به صدور قطعنامه همخوانی ندارد

اولیانوف: پیشنهاد مذاکره به ایران با تهدید به صدور قطعنامه همخوانی ندارد