مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-01سياسي

هیچ گروهی در برابر ویروس جهش یافته کرونا مصون نیست


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با بیان اینکه افرادی که ماسک استفاده نمی کنند در حق خود و دیگران جنایت کرده اند، گفت: ویروس جدید کرونا تهدید جدی تری برای افرادی است که بیماری های زمینه ای دارند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا سلیمانی، سخنگو ستاد مقابله با ی در استان توضیح داد: این سویه از ویروس کرونا قدت انتقال بیشتری دارد و علایم آن شدیدتر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه افرادی که ماسک نمی زنند در حق خود و اطرافیان جنایت می کنند، اظهار کرد: سویه جدید ویروس کرونا تهدید جدی تری برای کسانی که به بیماری زمینه ای مبتلا هستند به شمار می رود بنابراین افرادهای پر ریسک باید با حساسیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سلیمانی بیان کرد: کسانی که یک بار به کرونا مبتلا شده اند از سویه های جدید مصون نیستند و حتی اگر مجددا درگیر این بیماری نشوند می توانند ناقل این ویروس باشند و دیگران را مبتلا کنند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت چهار شهرستان استان زرد و دو شهرستان آبی است ولی در خصوص اعمال محدودیت ها، شرایط رنگ قرمز در اغلب شهرستان ها ابلاغ و اجرایی شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا زمزمه ها در خصوص تعطیلی کلیه صنوف و ادارات از 25 اسفند وجود دارد، گفت: این امر به تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گروهی در برابر ویروس جهش یافته کرونا مصون نیست

هیچ گروهی در برابر ویروس جهش یافته کرونا مصون نیست