مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-01پزشكي

شناسایی 22 مورد جدید کرونا مثبت در سلخ/ همه مبتلایان اتباع خارجی هستند


رییس شبکه بهداشت و درمان قشم از شناسایی 22 مورد جدید مثبت کرونا در بندرصیادی سلخ این جزیره خبر داد و گفت: تمام مبتلایان از اتباع خارجی بوده و هم اکنون در قرنطینه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، دکتر حمیدرضا بهزادی صبح امروز در نشست ستاد کرونا ی این شهرستان از شناسایی 22  مورد جدید مثبت کرونا در بندرصیادی سلخ و رسیدن شمار موارد مثبت به 27 مورد این جزیره خبر داد.

وی افزود: این اتباع که اغلب از کشور هندوستان هستند هم اینک در قرنطینه قرار دارند که اقدام صورت گرفته جهت تامین مکان قرنطینه در کمتر از 12 ساعت سبب مدیریت کارآمد و پیشگیری از وقوع بحران شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: از زمان شناسایی موارد اولیه کرونا مثبت اتباع خارجه تا کنون حدود 300 تست در این روستا گرفته شده که 27 مورد مثبت شناسایی شد.

بهزادی ادامه داد: بلافاصله اسکه صیادی سلخ تعطیل و هم اینک با کنترل شرایط امکان صدور مجوز خروج برای لنج های صیادی دارای تست منفی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 16 هزار تست در جزیره قشم اخذ شده که حدود چهار هزار مورد آن مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 22 مورد جدید کرونا مثبت در سلخ/ همه مبتلایان اتباع خارجی هستند

شناسایی 22 مورد جدید کرونا مثبت در سلخ/ همه مبتلایان اتباع خارجی هستند